Sa vedem mai mult lucrurile frumoase!

someStiu, viata nu e de fiecare data chiar asa cum ne-o dorim. Uneori, zilele in tara asta, alaturi de unii sau altii pe care ni i-am dori altfel sunt prea greu de suportat. Ajungi, la finalul zilei, plin de revolta pe toti cei care cred ca atitudinea aroganta rezolva totul atunci cand nu au nimic altceva de aratat, secatuit de un tip de job de care odata erai pasionat, dar care acum e luat in deradere doar pentru ca valorile pe aici s-au cam inversat, lipsit de orice vlaga pentru ca si vremea in astfel de momente iti e potrivnica.

Am dat niste exemple, insa lista lucrurilor urate poate continua si nu, din pacate, nu e atat de scurta.

Doar ca…azi s-a intamplat ceva. Mergeam spre casa, la pranz, prinsa in acelasi tip de ganduri, intrebandu-ma de ce, totusi, e atat de frig si ceata daca la meteo au anuntat soare, cand privirea mi-a fost atrasa de o imagine.

Mai mult o secventa. Pentru o secunda am crezut ca e o fotografie. Sau poate doar un mesaj dintr-o alta lume. In dreapta mea, pe un gard la fel de gri ca toate celelalte cladiri, statea o pasare micuta, neagra, dar cu pieptul galben. In mod ciudat, galbenul asta se potrivea perfect, am remarcat mai apoi, cu cateva pete de pe acel gard si cu vechea scoala din fundal, transformata azi in club scolar. Imi pare rau ca nu am avut timp sa fac si o poza. Cu siguranta, v-ati fi convins ca momentul ala nu a fost decat un semn.

Sa mai spun ca pasarea asta micuta a inceput sa si cante? Nu m-ati crede, desi cei care locuiesc in cartierul meu stiu ca mereu avem parte de triluri spectaculoase.

Asta mi-a inseninat ziua. Nu a mai contat nici ca e ceata, mohorat sau frig. Semnul ala divin, frumos intr-un univers, credeam eu, atat de monoton, mi-a confirmat ca sunt o groaza de lucruri frumoase pe care sa ne concentram.

Viata nu va fi niciodata asa cum ne-o dorim. Vom tinde sa incepem mereu cu lista lucrurilor urate, dar asta nu inseamna ca lista lucrurilor frumoase nu e cu mult mai importanta si mai lunga.

Asa ca, eu am decis: la fiecare gand “urat” pe care voi tinde sa il creez in minte, voi cauta alte 2-3 ganduri frumoase, din lista asta a picaturilor de culoare ce ne formeaza viata.

Stiu, pare putin prea poetic sau idealist, dar nu-i asa. Doar ca.. in loc de morala si critica cred ca putem schimba ceva prin propria atitudine si viziune asupra vietii. Nu e usor de facut, insa e un pas ca am inceput sa vreau, sa vad si sa simt.

Ceea ce va doresc si voua..sa vedeti mai des lucrurile frumoase.

Lasă un răspuns

