Cu inamicul în maşină

freon1Nu ştiu voi cum sunteţi, dar eu cum aud de aer condiţionat în maşină, mă panichez instant. De ce? Până acum ceva timp, mergeam des cu microbuzul sau trenul. Ştiu, n-am suficientă ambiţie, răbdare sau bani să îmi iau maşină şi să conduc în jungla de trafic autohton, dar asta e cu totul altă poveste.

Nu, până acum, mă deplasam doar cu trenul şi microbuzul. Pentru cei care nu ştiu cum e cu trenul, le spun eu, care am făcut vreun an naveta cu acest mijloc de transport în comun. E jale! Iarna bagă aer rece, iar vara aer cald. Nu mă întrebaţi de ce că nici ei nu cred că ştiu. Cel puţin când îi întrebăm, ridicau tâmp din umeri.

La microbuz aveam alt inamic: praful. De cum venea vara cu ale ei temperaturi ceva mai ridicate şi şoferul era nevoit să dea drumul, bineînţeles, la aerul condiţionat, ajungeam acasă cu o răceală de mai marea frumuseţea, tratată apoi numai cu antibiotic şi vizite la alergolog.

Pe bune! Nu răceam iarna, dar vara, de cel puţin 2 ori, aveam probleme din cauza îmbinării aerului rece cu igiena defectuoasă a sistemului de răcire. Dar, acolo, aveai cu cine să te cerţi?! Nu, bineînţeles că nu, că nu era maşina ta, aşa că deh, suportai privirile suspicioase ale celorlalţi, care concluzionau că mda, eşti tu prea sensibilă.

Asta până acum câteva luni când, ce să vedeţi, m-am îndrăgostit! Nu intrăm în detalii ca aşa am văzut că se poartă la televizor, poveştile de iubire se ţin departe de ochii presei, dar ce să constat eu la primele întâlniri?!

freon

Băiatul ăsta frumuşel, care îmi picase mie cu tronc, avea o maşină cu o igienizare aer conditionat auto nu tocmai ok. Adică, ce să o dau cotită?! De cum dădea drumul la aerul condiţionat, fie rece, fie cald, tot praful îmi venea mie în nas. Prima dată, de prea multă iubire, am încercat să trec sub tăcere acest “mic” amănunt, dar ce, poţi?! Şi, când ajunsesem nici să nu mai vreau să aud de maşină, spunându-i că eu de fapt iubesc autobuzul, trenul sau metroul, am decis să iau frâiele în mână şi să rezolv singurul aspect care ne despărţea.

Şi, pentru că se apropia ziua lui, am făcut rost de cheile maşinii şi m-am documentat temeinic pe internet, dupa incarcare freon Bucuresti. Aşa am ajuns pe freon-auto.com, site-ul unei firme de reîncărcare Freon, scoatere mirosuri şi igienizare aer condiţionat, cu servicii efectuate chiar şi la domiciliu.

freon3Exact de ce aveam eu nevoie, mi-am spus, şi m-am grăbit să îi contactez pe specialişti.

I-am sunat, au venit la domiciliul iubitului meu gratuit, le-am detaliat un pic problema şi au efectuat revizia completă a instalaţiei AC auto.

Adică o reîncărcare Freon auto în instalaţia de aer conditinat, cu o aparatură de ultima generaţie, semi-automată, care extrage freonul şi uleiul uzate, , curăţând şi vidând instalaţia cu aparatură profesională.

Aşadar, i-am dăruit iubitului meu un serviciu complet AC: igienizare plus încărcare cu Freon a instalaţiei.

N-au plecat fără să facă proba. Cu mine în maşină, adică cu cel mai sensibil controlor al serviciilor lor.

Cald sau rece, nu am mai simţit nimic. Nu mai zic că, fiind luna martie, am beneficiat şi de o reducere semnificativă.
După petrecerea de ziua lui, în maşină, iubitul meu m-a privit mirat şi mi-a spus că e ciudat, că n-am  mai strănutat de cum am intrat în maşină. De-abia când a dat drumul la AC s-a prins de manevră şi m-a pus să îi povestesc totul de-a fir a păr.

I-am dat şi lui cartea lor de vizită. Acum îmi spune că nu-i vine să creadă că era să mă piardă din cauza unui detaliu care putea fi rezolvat atât de simplu!

P.S: Articol scris pentru proba 8 a Spring Superblog 2016: Freon auto pentru o masina cool.

Un gând despre “Cu inamicul în maşină

Lasă un răspuns

