Spring SuperBlog 2016 – here we go again!

N-am mai scris de mult pentru Spring Superblog. Nici nu mai stiu noile trenduri, cerinte, cum s-au schimbat pretentiile sponsorilor de-a lungul acestor editii la care nu am mai participat.

Nici timp nu e suficient, dar ce conteaza?! E primavara, asa ca noi provocari nu strica. Nu neaparat provocari legate de clasament, punctaje, premii (desi cred ca mi se va activa la un moment dat orgoliul si in privinta lor), dar nu, cea mai mare provocare e sa scriu constant, obligata fiind de formatul concursului, sa scriu in concordanta cu ceea ce simt si ce scriam inainte pe blog, sa transmit ceva, sa nu ma lungesc prea mult (asta e ideea mea ca, indiferent ce cauta un sponsor, daca scrii articole kilometrice, nimeni nu le va citi cu adevarat), sa nu folosesc prea multe detalii, foto pentru a nu face materialul mult prea “de reclama”.

Despre asta cred ca ar trebui sa fie vorba intr-un blog, intr-un advertorial, intr-un concurs gen Spring SuperBlog. Dar asta e fix parerea mea, nu trebuie sa ma credeti pe mine, nici sa imi dati punctaje mari pentru asta.

Ce sa spun, bafta tuturor si sper sa imi reuseasca si de data asta! 🙂
Sa aveti o primavara frumoasa si un Spring SuperBlog 2016 pe masura!

3 gânduri despre “Spring SuperBlog 2016 – here we go again!

Lasă un răspuns

