Strategii discrete

PrintSe spune deseori ca barbatul e un vanator. O alta zicala, insa, sustine sus si tare ca femeia este cea care alege. Mergand pe principiul asta, ar insemna ca femeia alege, dar ii da impresia barbatului ca este doar o prada greu de prins.

Si de aici porneste jocul seductiei. Un joc care, de-a lungul timpului, a parut sa se schimbe constant. In trecut, gesturile aparent minore, politetea, siguranta pe care o insufla femeii erau atuurile unui barbat care atragea atentia. Apoi, insa, era randul lui sa curteze femeia.

Ce frumos spus “a curta”, fata de omniprezentul “a vana” de azi.

Barbatul vanator modern are numeroase fatete. Fiecare barbat/femeie intelege diferit acest concept. In mare, e un lucru bun, atat timp cat arsenalul de cuceritor nu este unul ostentativ si poleit doar pe dinafara.

Ma chinuiam sa scriu un articol decent pentru viitorul numar al revistei noastre, atunci cand Dana, colega mea, mi-a amintit de intalnirea pe care o avem la ora 13.00. Nu am inteles niciodata de ce intalnirile astea cu diversi clienti se pun fix in pauza de masa, insa m-am conformat cuminte si, la ora stabilita, eram prezenta pe scaunul meu din sala ovala.

La un moment dat, in camera au intrat un barbat inalt, brunet, cu ochelari cu rame fine si o domnisoara care se pierdea, cumva, in spatele sefului ei. Dupa prezentarile de rigoare, domnisoara a inceput sa ne vorbeasca despre brandul in sine, cel pe care noi trebuia sa il promovam in diverse feluri.

Nu isi alesese chiar cea mai buna strategie de a ne capta atentia, asa ca am sfarsit in a-l studia mai bine pe barbatul din fata mea. Avea un farmec inexplicabil, care te facea sa il privesti mai mult, mai bine, sa incerci sa il descoperi. Mi-a fost rusine de gandul asta, mai ales ca eram acolo in scop profesional, dar apoi mi-am amintit de articolul meu.

Hmm, barbatul din fata mea putea fi un subiect bun de observat. Cum anume cucereste barbatul modern de azi? Ce arme are? La ce strategii apeleaza atunci cand are de cucerit o femeie sau un auditoriu?

Doamnisoara slabuta, cu parul castaniu si costum lila incepuse sa ne vorbeasca despre gama Gerovital H3 Men. Acela a fost momentul in care seful ei a preluat conducerea.

Print

S-a ridicat si a punctat rand pe rand, pe sheetul alb din fata noastra toate atuurile acelui brand: fiecare produs din acea agama tine cont de particularitatile pielii barbatilor, de preferintele lor in materie de produse cosmetice, de problemele dermatologice pe care le intampina si, nu in ultimul rand, le ofera acel grad de seductie obtinut si prin intermediul acestor produse.

Asadar, aveau nevoie de o strategie eficienta, imediata, care sa informeze corect consumatorii.

Nu mai mult de 3-4 fraze. De atat avusese nevoie pentru a ne capta atentia. E adevarat ca postura corpului, tonul puternic si hotarat al vocii, zambetul in coltul gurii, plasat atunci cand trebuia, toate ne-au convins la final ca fusese, intr-adevar, o intalnire reusita, toate ne cucerisera pe loc.

M-am intors la biroul meu si mi-am continuat articolul:

Haine, parfum, produse cosmetice, masina, casa, gentilete? Ce ar trebui sa aiba barbatul care v-ar cuceri indata? Azi mi-am dat seama ca atitudinea face totul. Si, atat timp cat atitudinea e in prim plan, suntem aproape ca si cucerite, asta neinsemnand, insa, ca barbatul vanator modern nu are si alte strategii. Nu, nu nici pe departe. Mai ales acum cand are la indemana atat de multe variante.

Bineinteles ca ne plac un outfit la moda, un ceas elegant, un chip ingrijit, un ton hotarat si o atitudine de invingator. Secretul consta, insa, in a nu-si expune toate aceste atuuri in mod ostentativ.

Nu cred ca m-ar impresiona la fel de mult un barbat ce poarta in fiecare zi un costum la dunga, unul care se uita din 5 in 5 minute la ceas doar pentru a-i remarca accesoriul sau unul care miroase de la 10 metri a apa de colonie. Asadar, discretia si bunul-simt sunt alte doua atribute ale barbatului vanator modern.

Si a celui care poarta gama Gerovital H3 Men, m-am gandit eu, gasind o noua strategie de promovare.

P.S: Aceasta postare face parte din concursul SuperBlog 2014, prima proba – Gerovital H3Men.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s