Fotografiati de Bresson – Cartea povestirilor

pozaToamna trecuta, dupa o perioada foarte grea, pe ultima suta de metri am reusit sa trimit si eu o povestire la concursul literar organizat de site-ul de lifestyle feminin Catchy, “Fotografiati de Bresson”.

Provocarea era aceea de a imagina o poveste pentru o ipostaza surprinsa intr-un tren din Romania de celebrul fotograf francez Henri Cartier-Bresson. Premiul cel mare il lua, evident, castigatorul locului 1, insa alte 30 de povestiri selectionate de un juriu cu greutate (Dan C. Mihailescu, Doina Rusti, Daniel Cristea-Enache), spun eu, urmau sa apara intr-un volum colectiv de proza scurta.

Ei bine, sunt mandra ca m-am clasat a 5-a, iar volumul va aparea la editura Humanitas. Anul trecut am mai fost foarte aproape de publicare, atunci cand fusesem acceptata in cadrul proiectului colectiv initiat de Florin Piersic Jr., Fictiuni Reale. Pana la urma povestirea mea nu a mai aparut in cartea aceea, insa va recomand Fictiuni Reale, mie mi-a placut foarte mult.

Acum, bineinteles ca urmatorul obiectiv este publicarea unei carti proprii, cu povestiri scurte. Asta nu se va intampla prea curand, sunt foarte ocupata cu jobul, insa va veni si timpul ala, candva! 🙂

Daca vreti sa cititi povestea de la “Fotografiati de Bresson”, o gasiti aici, la pozitia 5.

Daca vreti sa cititi povestea din proiectul “Fictiuni Reale”, click aici.

Lasă un răspuns

