Povestea din spatele hainelor

bUn timp, am visat si eu la haine scumpe, in trend, la tinute elegante, desprinse parca din revistele magazinelor. Am prietene pasionate de moda, de pantofi, de lansari si cocktailuri exclusiviste.

Un timp, am intors si eu capul dupa o femeie ca scoasa din cutie sau dupa un barbat aranjat la patru ace. M-am visat in locul lor. Am visat ziua in care aveam sa cutreier magazinele in cautarea hainelor perfecte.

Apoi, am mai crescut. Viata sau pur si simplu anii aia care curg intr-o singura directie si mai netezesc cutele, m-au facut sa vad lucrurile altcumva.

Nu am mai intors capul dupa oameni ferchezuiti. Nu am mai visat la gentlemanul perfect si la acea lady fara cusur. Si asta fiindca i-am descoperit pe ceilalti.

Pe femeia care se grabeste la serviciu in fiecare zi, la ora 8 dimineata, spunandu-si in gand toate listele “must do”de peste zi, la barbatul covarsit de ganduri si griji, garbovit de asprimea atator ani, la tanara adolescenta care deseneaza in metrou, scrie povesti care mai tarziu se vor transforma in scenarii si planuieste sa ia lectii de chitara.

Pe toti aceia i-am vazut mult mai clar. Dupa ei am intors capul, le-am ghicit dramele si fericirile si le-am zambit ca si cum asa era in firea lucrurilor.

boschNu am stiut de ce se intampla asta pana intr-o zi. Cand mi-am dat seama ca hainele alea modeste, uneori chiar saracacioase, dar curate, calcate si aranjate permiteau povestii sa curga in afara unor tinute rigide, epatante care de fapt iau tot farmecul existentei noastre.

Asta ar fi de fapt tinuta perfecta: una curata, aranjata, dar care te lasa pe tine sa te exprimi. Care ii da voie povestii din spatele hainelor sa ajunga la ceilalti. Pentru asta as alege oricand un fier de calcat Bosch de la Marketonline.ro. Sectiunea de produse electrocasnice ofera atat de multe alternative incat blugii mei albastri si tricoul cu mesaj inspirational sau rochia simpla, turcoaz, pastrata pentru ocazii mai speciale sunt in deplina siguranta.

Articol scris pentru Superblog 2013.

Un gând despre “Povestea din spatele hainelor

Lasă un răspuns

