Site Vila Alpin Straja Review

alpinIata ca am ajuns la proba cu numarul 20 din cadrul concursului astuia la care tot scriu de vreo luna si ceva “SuperBlog 2013”. De asta data, Vila Alpin din Straja ne invita pe toti intr-o calatorie virtuala, utilizand rubricile site-ului www.alpinstraja.ro.

Bineinteles, imaginatia noastra, a bloggerilor, poate crea orice tip de text de la o povestioara pana la o scriere la obiect. De asta data, eu voi alege a doua varianta pentru ca mi se pare cea mai potrivita in acest caz.

Nu am fost niciodata la Straja, dar am prieteni carora le-au placut regiunea si vila. Cum trebuie sa ne referim la structura si informatiile oferite de site, iar eu am ceva experienta in acest domeniu, o sa ofer un review obiectiv, zic eu, cu privire la paginile si sectiunile site-ului.

  • Pagina de home page a site-ului ofera prea multe informatii dintr-o data: scurta introducere, acces cabana, program turistic, tur virtual etc. Foarte multi useri, cand intra pe un site, nu dau scroll down, asa ca acea prima parte pe care o vedeti prima data este foarte importanta. Ea trebuie sa concentreze informatiile de baza. Eu as renunta la bara de Like Facebook de sus care ocupa si ea spatiu, as posta o poza mai atractiva cu vila (de preferat de iarna) si as scrie o prezentare ceva mai scurta, mai curprinzatoare si mai “friendly”. Oricum, celelalte informatii sunt prezentate in sectiunea Despre Noi. As lasa Turul Virtual tot pe Home Page, ca o continuare a descrierii.
  • Banda in care se anunta ofertele vilei – O saptamana la munte, Craciun 2013, Revelion 2014, Paste 2013 mi se pare foarte ok pozitionata, as schimba, insa fontul acela negru.
  • Paginile Despre Noi si Promotii sunt cuprinzatoare si la obiect, imi plac.
  • Partiile de ski este iar o pagina utila. Contine informatii despre partiile din jur: dificultate, lungime etc.
  • Ca recomandare, as propune ca in perioada sezonului, aceasta pagina sa contina informatii in timp real despre starea partiilor cele mai folosite. Nu ar strica nici sa existe un box pe prima pagina cu un anunt, Ski la Straja, si care sa trimita catre aceasta pagina. Sa nu uitam, ori de cate ori turistii isi rezerve ceva la munte vor sa stie care este calitatea partiilor din zona.
  • Informatiile privind Cazarea sunt iar ok: vila ofera cazare in camera cu 2 locuri cu baie proprie + tv si apartametn cu 4 locuri si baie proprie plus tv.
  • Sala de conferinta cu 60 de locuri a vilei Alpin este folosita deseori pentru evenimente, cursuri, traininguri etc. Ar fi bine ca, pe langa galeria deja existenta sa scrieti cateva cuvinte pentru 2-3 evenimente mai semnificative pentru care aveti poze mai sugestive.
  • Restaurantul are o capacitate de 70 de locuri si se incadreaza mai multor tipuri de evenimente.
  • Galeria foto imi place, este pe categorii, cu poze din aventura pe munte, team building, evenimente, cantonament la Straja, sala conferinta, sejur Straja, Schitul Straja etc.
  • Blogul nu e activ, ceea ce nu e foarte bine. Nu ar strica sa existe postari periodice despre informatii diverse: cum e vremea la Straja, mai ales acum pe perioada iernii, ce evenimente au mai avut loc aici, chiar si ofertele speciale pot fi prezentate aici intr-o maniera mai friendly.
  • Opiniile turistilor – nu imi place sectiunea asta ca design, nici locul parca nu e bine ales.
  • In side bar, jos, avem si sectiune de informatii si linkuri utile. Sunt foarte bune, dar ar trebui postate mai la vedere.

Cam asta ar fi calatoria virtuala in vila Alpin, Straja. Dupa cum spuneam, eu nu am fost, insa judecand dupa site-ul lor si cum festivitatea de incheiere a SuperBlog 2013 se va desfasura acolo, cred ca este un loc in care merita sa iti petreci cel putin cateva zile relaxante.

Lasă un răspuns

