Superblog – Vremea schimbarii

springScriu de cand ma stiu. Am inceput fiindca mi-era tare ciuda ca acele cuvinte frumos alese si insiruite in minte nu reuseau sa prinda viata prin vorbe. Nu eram in stare, ceva ma oprea in a fi o buna oratoare, in schimb hartia si pixul imi erau cei mai buni prieteni. Un timp, nu am stiut ce mi se intampla. Credeam ca toti copiii au acelasi dar, dar apoi am inteles cat de cat ca nu toti au harul scrisului. In liceu am avut oarecum aceeasi dilema. Habar nu aveam ce meserie sa aleg astfel incat sa imi valorific cat mai mult harul asta. Meseria de scriitoare nu exista decat in carti, iar talentul meu nu era intr-atat de mare incat sa fie observat pentru un asemenea drum special. Dupa mai multi ani, am inteles si eu, in sfarsit, ca tot ce trebuie sa fac este sa scriu: articole, povesti, interviuri, reportaje orice as fi simtit.

Acum cativa ani m-a batut gandul deschiderii unui blog. Nu ma incanta insa socializarea si faptul ca trebuie sa scriu aproape zilnic. Nu intelegeam cum vine asta. Sa ai un blog al tau pe care trebuie sa construiesti relatii si sa scrii periodic doar pentru a fi citit, nu doar atunci cand simti. Intr-un final, am deschis un blog de nisa. Ce insemna asta? Ca scriam doar cand voiam eu, povestiri scurte, eseuri, toate intr-o nota artistica. A mers o perioada, insa un astfel de blog nu atrage nici cititori, nici bani, mai ales daca nu iti faci o retea de “bloggeri”.

Recunosc, am cochetat cu ideea asta, dar cred ca blogrollul lung de un kilometru poate fi o mare capcana. Scrii, oamenii de acolo vin, citesc si aproape invariabil comenteaza pozitiv.

Intr-un tarziu s-a nascut www.netblog3wordpress.com dintr-o acuta nevoie de a scrie. Nu am timp penttu toate ideile si gandurile ce imi vin in minte, asa ca mi-am deschis blogul asta incercand sa ma motivez. Un timp am reusit, apoi iar am dat-o in bara, apoi am participat la un concurs de povestiri scurte organizat de un blog, dupa care a venit Spring Superblog 2013.

Competitie care e aproape de final, care mi-a placut foarte, foarte mult si care sper sa se mai repete cat de curand.

Daca organizatorii m-ar alege pe mine ca partener media in urmatoarea editie nu stiu cat as influenta eu deciziile din cadrul competitiei, dar, pe langa promovare, as veni cu multe propuneri.

De ce spun asta? Pentru ca eu cred foarte mult in Superblog –  competitie creativa. Cred ca trebuie sa se mizeze mai mult pe asta. Pana la urma, calitatea, imaginatia si originalitatea trebuie sa primeze.

E drept ca, odata ce sponsorii sunt cei care definesc acele etape, ei au dreptul de a-si impune punctul de vedere, dand, vrand-nevrand, o tenta comerciala articolelor. Cu toate astea, poate n-ar strica ca Superblog  sa aiba o latura de creative writing. Cu juriu de specialitate, cu probe pe masura, cu oportunitati de a invata cum trebuie sa scriem si ce capcane sa evitam in scris. Sunt convinsa ca multi bloggeri si-ar dori sa scrie o carte, sa devina copywriteri sau sa stie cum se scrie intr-adevar un advertorial.

Atunci cand Superblog va deveni ceva mai nisat, toate astea vor fi posibile.

Eu visez la un Superblog ca o competitie asemanatoare celor din afara pentru ca e unul dintre cele mai inedite concursuri din cate am vazut, pentru ca are niste organizatori cu adevarat dedicati si pasionati de ceea ce fac si, nu in ultimul rand, pentru ca are sustinatori care stiu ca “nu vor parasi cladirea” prea curand.

Per total, a fost SUPER, asa ca multumesc Spring Superblog 2013!

Articol scris pentru ultima etapa a Spring Superblog 2013.

Lasă un răspuns

