Epilare definitiva cu IPL – Manifest pentru feminitate

epilatorIn ziua aceea aveam de gand sa ma rasfat. Aveam sa colind orasul, sa ma opresc la fiecare magazin cu haine sau accesorii care mi-ar fi putut face ziua mai frumoasa. La metrou am vazut un afis despre un targ de la care cu siguranta as fi plecat cu cateva achizitii importante, mi-am zis eu, dupa care m-am indreptat spre centrul orasului.

La amiaza eram deja printre standuri, iar reprezentantii firmelor se grabeau sa imi prezinte toate facilitatile produselor lor minune. Nu m-am putut decide din prima si, in plus, imi propusesem sa petrec acolo cateva ore si sa fac cele mai bune alegeri.

Asta pana cand am ajuns in fata unui stand cu tot felul de epilatoare. Am zambit pentru ca acele aparate micute imi aminteau de vara si de vacanta, atunci cand feminitatea trebuie sa fie la cote maxime. Da, cu siguranta aveam sa plec din nou in vreo insula greceasca, unde sa imi etalez corpul frumos bronzat si, neaparat, epilat.

Asa ca m-am oprit fara sa vreau, iar intr-o secunda, un reprezentant al firmei a inceput sa imi prezinte toate produsele de acolo. Am facut ochii mari si am rugat sa imi repete, atunci cand am auzit o notiune destul de noua pentru mine “epilare definitiva”. Aveam acasa un epilator clasic pe care nu il foloseam foarte des, asa ca aceasta variana ma incanta mult mai mult.

Tanara mi-a aratat atunci magazinul online al firmei, cu numeroase reduceri tocmai la acel epilator IPL care ma interesa pe mine.

Aici am aflat ca Epilatorul Silkn cu lumina intens pulsata Sensepil XL cu 40.000 de impulsuri, preferatul meu, avea incorporata  o tehnologie avansata care se foloseste la saloanele de infrumusetare, dar pe care o pot aplica si eu acasa. Reprezentantul firmei mi-a spus ca, potrivit unui studiu, 150 de femei epilate cu ajutorul acestei tehnologii, au inregistrat rezultate medii de reducere a parului dupa sase luni, cu 41% in zonele axilare, 54% pe picioare, 43% in zona inghinala si 52% pe brate. Era mai mult decat mi-as fi imaginat ca e posibil!

Ofertele pentru dispozivitul pentru epilare definitiva cu IPL ma incanta clar mult mai mult decat epilatoarele clasice pe care le incercasem, de altfel, dar fara succes. Poate din comoditate, din lipsa de timp sau eficienta, acest aparat mi se parea perfect pentru mine.

Tocmai de aceea, l-am si incercat si achizitionat imediat! Il folosesc de ceva timp si sunt foarte multumita. Aceasta problema a ramas undeva in urma, ca si cum nici nu a existat vreodata. E placut sa stii ca cineva se gandeste la toate aceste detalii ale femeilor si incearca sa inventeze noi tehnologii care sa le vina in ajutor.

Articol publicat in cadrul unei noi etape MarketOnline.ro a concursului Spring Superblog 2013, avand ca tema frumusetea pielii perfecte prin epilarea definitiva cu IPL.

3 gânduri despre “Epilare definitiva cu IPL – Manifest pentru feminitate

  1. Un advertorial ceva mai inedit:) Sa stii ca si eu am un epilator clasic, insa ma batea gandul sa merg la salon pentru cateva sedinte de epilare definitiva. Suna bine si epilatorul asta, pe care il pot folosi si acasa..

Lasă un răspuns

