N-am sa te iubesc

In fiecare sambata si duminica voi prezenta aici, articole mai vechi, dar necunoscute multora dintre voi. Sper sa va placa cel de astazi, maine am o alta surpriza.

Sunt scrise tot mai des vorbe de iubire. Cum si de ce iubim…un barbat, o femeie, goliciunea sau puritatea, vanatorul sau victima de-abia “rapusa” pe un cearceaf patat de dinainte. E frumos si trist deopotriva cand ochii ni se apleaca asupra altor suflete ce se astern pe hartie. Furam cuvinte, pareri si ganduri, uitand cateodata de iubirile si inimile noastre. Traim intr-o lume dominata de barbati, iar asta ne-a facut ca din cand in cand sa inchidem ochii: pentru a-i privi mai bine, pentru a-i iubi mai mult sau doar pentru a ne minti mai tare. Nu stiu si nu vreau sa stiu cum e la altii. Azi, eu vreau doar sa stii ca n-am sa te iubesc….

N-am sa te iubesc cand imi vei dezgoli trupul si vei crede ca mangaierea ta e singura adevarata pe care am cunoscut-o. Cand iti vei feri privirea, voi sti ca de fapt esti plecat departe…asa ca voi fi plecat si eu. Da, cu o secunda in urma probabil mi-ar fi placut sa te iubesc. Dar ma voi abtine. Ma voi abtine si ma voi preface cand buzele tale imi vor atinge gatul fierbinte. Voi inchide ochii, voi scrasni din dinti si voi suporta o noapte falsa de iubire, gandind ca niciunul nu este nimerit celuilalt. O noapte carnala nu are cum sa aduca o iubire divina. Asa ca nu te minti singur si nu te imbata cu parfumul meu atunci cand vei incerca sa imi afli pasii. Daca nu ma vei dori pe mine, inainte de a-mi dori trupul, nu-mi va fi greu sa las totul in urma. Si, chiar daca tu vei trai firava iluzie a desfatarii, eu n-am sa imi doresc sa fiu momentul de placere transformat fals in eternitate.

N-am sa te iubesc daca tu, cautandu-mi privirea, zambetul si chipul, vei incerca de fapt sa gasesti refuzul. N-am sa ma prefac ciunt si had ca nu mi-ai placut din prima clipa. N-am sa imi dau ochii peste cap mangaindu-ti incet si studiat ridurile de pe frunte doar atat cat sa ramai vrajit de ochii mei albastri. As putea face asta, e drept. Te-as saruta o data, poate de doua ori, ti-as picura in suflet ceva venin imbibat cu tandrete, iar apoi as disparea in negura noptii. Doar atat cat tu sa vii dupa mine. N-am sa te iubesc asa pentru ca ar insemna ca ma nesocotesc pe mine. Ar insemna ca as purta in geanta micuta si neagra o masca dantelata pe care as scoate-o ori de cate ori mi-as dori sa fi intalnit iubirea. E ca si cum mi-as pacali destinul, e ca si cum as juca la ruleta….si as pierde…Dar vezi tu, cel mai grav ar fi ca, inainte de a te pierde pe tine, cu siguranta m-as pierde pe mine.

N-am sa te iubesc atunci cand, dupa nopti, zile si vremuri de iubire, vei veni spasit in fata mea si imi vei spune ca destinul crunt te-a facut sa inventezi reguli perfide si nedrepte pentru mine..pentru noi, ca iubire. N-am sa te iubesc cand trupul tau se va fi dus pe la altele, iar sufletul tau mi-l va nesocoti de fapt pe al meu. Indiferent cata iubire, timp, amintiri si visuri ne-ar lega atunci, mi-as aminti cu siguranta de tot ceea ce credeam odata. Voi gandi ca m-am inselat si nu am fost decat o biata nebuna ce a ratacit un timp pe o carare gresita. Si voi pleca, neiubindu-te. Probabil razi si iti spui mandru si linistit ca vei gasi o droaie care te-ar iubi dupa mine. Drum bun in calea ta spre “fericire” .

N-am sa te iubesc mai mult sau mai putin atunci cand iti voi naste copiii, voi dormi langa tine, iti voi pune masa, te voi certa sau incuraja la nevoie. Sa nu te minti ca iubirea ne-ar fi conditionata de lucruri prea materiale incat sa conteze. Tu nu imi esti altceva decat egal, atat. Nu esti nici mai slab, incat eu sa ma deghizez in salvatorul de serviciu si sa iti demonstrez periodic dragostea mea. Sa stii ca de fapt, asta nu e decat dovada mea de iubire si respect. Tu, ca si mine, de altfel, nu meriti nici mai mult, nici mai putin. Pentru ca noi doi suntem de fapt egali!

Si, daca te incalzeste cu ceva, sa stii ca am sa te iubesc la fel de mult atunci cand vei pleca cu baietii la bere, gratar sau fotbal, cand iti vei uita sosetele prin casa, capacul de la toaleta ridicat sau tricoul galben in cosul cu rufe albe. Pentru ca astea de fapt nu conteaza…contezi doar tu, sufletul tau si iubirea noastra pe care vom incerca sa o ducem mai presus de timp, oameni, vieti, capricii si ispite.

P.S: Daca va ganditi ca se vor gasi mult mai multi dintre cei care nu ma vor iubi tocmai din cauza lucrurilor pentru care nici eu n-am sa ii iubesc pe ei, nu-mi purtati de grija, nu-i nimic! Eu nu-mi doresc sa fiu iubita de-o planeta, ci doar de un singur om.

Marina

Lasă un răspuns

