Un blog pentru voi

De ceva timp, imi beau cafeaua de dimineata in fata monitorului. Prietenii sunt si ei pe Facebook sau mess, e-mailul asteapta sa fie citit, la fel ca si cele cateva site-uri pe care le accesez zilnic. Dupa care, incepe nebunia: telefoane, subiecte, raspunsuri la email, idei si asa mai departe. Cred ca viata mea seamana cu a multora dintre voi, cu a multora conectati deja la internet.

Lucrez de ceva timp in media online, dar am amanat momentul deschiderii unui blog personal, asa cum mi-l imaginam. Poate nu am avut suficient timp sau pur si simplu mi-a fost teama de o asemenea provocare, insa acum am zis ca e timpul. Timpul pentru o schimbare. Asa ca, va invit pe toti pe blogul acesta ce cu siguranta va va aduce momente frumoase. Nu doar pentru ca voi scrie articole de suflet ce sper sa va insenineze ziua, ci si pentru ca intentionez sa atrag aici cativa special guests din domenii diferite.

Ca orice inceput, va fi greu, insa eu cred ca in timp, veti reveni aici in fiecare dimineata. Avem o groaza de surprize, dar toate vor veni una cate una.

Asa ca..netblog placut!:)

Marina

3 gânduri despre “Un blog pentru voi

  1. Urez succes si viata lunga noului tau blog!
    Te-am cautat, am lasat cjiar felicitari de sarbatori, m-am ingrijorat putin, apoi mi-am zis ca pregatesti tu ceva caci prea disparusesi 🙂
    Bine ai revenit si… un an cu bune din cele bune!

Lasă un răspuns

